Mitt liv just nu typ.

Ligger med ett glas varm oboy i handen, lyssnar på Madonna och njuter av att det snart är helg!

Jag har träningsvärk i hela kroppen, hah ja det är nu man märker hur lite man tränat under sommaren XD
Men men . Gårdagens moderna danslektion var verkligen värd att gå på! Hur kul som helst...känns tråkigt att jag förmodligen inte kommer hinna med den framöver eftersom jag har reklam att dela ut på onsdagar ):

Idag har vårt schema sett ganska slappt ut! Eller slappt och slappt. Det är väl egentligen inte speciellt slappt det vi gör men kul är det allt!  Vi har lektion inför salongerna i drygt två timmar på morgonen. Därefter Jazz/street för att avsluta med hälsopedagogik. Mycket bra!

I morgon ska jag och mina vänner åka till Boxholm och äta pizza. Fråga mig inte varför vi åker just dit men det är tydligen en av Sveriges bästa pizzeria. Själv tycker jag inte det är något speciellt med den fast det är lite mysigare att åka iväg och äta på ett ställe man inte brukar (; .. och nu låter det som att jag alltid äter pizza men det gör jag verkligen inte.. ytterst sällan (: Iaf. Efter pizzan åker jag vidare till Motala och träffar älskling som jag inte sett röken av på en vecka och tre dagar.
Nu ska jag byta om och sen vidare och dansa. Street ikväll :)
Tjohejs

Slänger ut en bild på drottningen själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0