29/8

Just nu sitter jag ensam hos älskling och känner mig allmänt rastlös. Det är varmt, jag är ofräsch och borde duscha innan älskling kommer hem. Fast det dröjer ju ett tag kan man ju säga. Kan inte bestämma mig ifall jag ska ut på en lång promenad eller åka ner till stan och glo i skyltfönster. *Suck* Jag har verkligen inga bra skor att promenera i och att gå på stan själv känns ju inte heller något vidare kul.. Men men det lutar mot stan iallafall.. kanske cyklar förbi farmor på vägen också och ser vad hon har för sig, och har jag tur bjuder hon mig på fika också :P

Ikväll ska vi ut till Burnäset och käka kräftor...HUJEDAMIGSÅGOTT<3


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag älskar dig.

2009-08-29 @ 21:49:56
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0