Situation fredagkväll

Det två första skoldagarna har passerat och jag har blivit överförkyld och fått ständig huvudvärk.. inte så kul. Men igår var jag på Rix Fm festivalen i Norrköping med Sanna - mestadels för att se Måns men det var flera än han som var väldigt bra. Kan väl inte mer än säga att kvällen blev väääldigt lyckad! På spårvagnen mot festivalområdet stötte vi på några småkillar som hade bestämt sig för att ta sig in på vagnen oavsett hur full den än kunde bli ( ja för det var verkligen överfullt!) De tryckte och höll på tills jag sa att "lycka till grabbar" men de fortsatte att trycka och jag gav ena pojken en liten lös dunk på huvudet och vad jag fick tillbaks var en hård armbåge i mellangärdet! Jäkla skitunge.. ?

Juste! Hade ett lite oseriöst danspass idag med nya läraren. Hon verkar faktiskt riktigt bra!
            Vi ska ha henne i improvistation och dansträning :) KUL! :)


Nejni. Nu ska jag njuta av kvällen och bli frisk tänkte jag.


Hejhopp

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

hejhopp mååååååååååååååååååååååns!

2009-08-21 @ 19:16:19
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0