Frisk? Inte direkt.

Har tagit det lugnt hela helgen och visst har man blivit lite bättre, men förkyldningen och huvudvärken sitter kvar och det känns ungefär som mitt huvud är en enda stor uppblåsbar badboll som någon har stoppat upp med snor.. låter inte helt trevligt va? 

Läste ut den sista boken igår av de jag betällde för några veckor sedan. Men nu har jag börjat med första Twilight "om jag kunde drömma" och det går knappt att sluta läsa den, jätte bra verkligen! Det är ungefär vad jag gjort nu i förmiddag (:

Snart ska jag ut och gå runt Illern med far min. Senare kommer Sanna hit, hon ska färga ögonbrynen och kanske även hjälpa mig att fixa till bloggen litegrann, för sånt är jag urusel på ska ni veta.


Bilden är från i Torsdags på stationen i Norrköping (:
Tagen av Sanna då ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin bild :)

2009-08-23 @ 16:38:51
URL: http://oliviaulmbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0